Orust och Marstrand

I tisdags åkte jag och Nicke mot vår lilla semester, en natt i Göteborg på ett väldigt fint hotell. Sedan fortsatte vi vidare mot Orust och Henån där bästa bästa Markus spelade på Slussens pensionat alldeles vid havet, vilken bra födelsedagspresent va!
Igår Fortsatte vi vidare mot Marsstrand där vi fick leta parkering i över en timma.. Men det ver det värt när vi fick luncha i solen 🌞

Halmstad

I helgen var vi i Halmstad, fick en solig helg på Tylösand och Kvällsbad i jacuzzi. Detta gäng alltså!!

Soliga dagar

I tisdags var det rosetisdag på bryggan. Vi var där och hade gött häng!
Igår hade jag en ledig dag efter en 60 timmars arbetsperiod, drack frappe i solen med grabben min och passade på att shoppa lite nytt!

Pizza

Förra veckan gjorde jag och några buddys supergoda pizzor. Så gott, och med rosé i Ernst designade vinglas. Då mådde vi!

Go frulle

Idag har jag haft en ledig dag med den här bruden! Startade dagen med en himla god frukost, för att sedan ta oss till Jönköping för lite häng i den fina staden. Var också en sväng på Ikea!

Somrigt

I lördags hade jag värdens bästa 20 års-fest med mina vänner. Det var 30 grader och vi kunde vara ute, sedan dansade vi natten lång till nostalgiska låtar! Jag är så tacksam för den kväll jag fick! TACK

En tripp till Danmark

Dagstur till Danmark idag, är ca lika röd på kroppen som en pölse. Solen tar alltså.. Skulle smörjat min lättbrända hy

Garden

Naked Cakes

Gårdagens chokladtårtor med jordgubbsmousse och krämgrädde som jag hade på mitt 20-års kalas!
Lät tårtorna vara öppna så man ser innehållet!

20 år!

Igår fyllde jag 20 år! Hade en himla fin och solig födelsedag. Och idag ska jag på hemligt firande... Spännande

Bokat och klart

I veckan bokade vi vår länge planerade resa till hösten, den 17e augusti drar vi och tågluffar i Europa, i hela tre veckor! Är så spänd!!

Hofsnäs herrgård

Denna veckan har jag helg mitt i veckan, vilket blir onsdag torsdag. Tur hade jag att Elin hade precis samma schema! Vi tog en mysig lunch i hofsnäs. Där åt vi pizza med närodlade produkter från Tramemo kommun. Supergod!

Midsommar

Midsommar i Halmstad.
Bästa tjejerna, killen och ett fett gäng!
I helgen var det verkligen somrigt, kubb, drinkar och sol!

Stan Smith

Och i London hittade jag ett par väldans fina dojor!

London

Förra veckan var jag i London. England är verkligen ett vackert land. Jag blir lätt så lycklig av fina hus och byggnader, och av mat såklart. Min magkänsla säger att det inte är sista gången jag besöker London. Så så fint!