fem snabba

Ibland är man ful, ibland är man fin
- Jag har alltid en klocka på min vänstra arm. Enda undantagen är träning. Känner mig helt naken utan den och tiitar på armen hela tiden. Planerar också mycket efter tid.
- Jag skulle vilja ha långt mörkbrunt hår, men vågar inte färga det. Kommer nog aldrig våga göra det heller, drömmer bara genom att titta på andra...
- Jag är helt galen och blyg samtidigt vilket kan vara lite jobbigt ibland. Tror att människor ser olika sidor av mig.
- Jag har blivit helt såld på röda och vinröda kläder, Kvittar vad det är, är något i en fin röd färg blir jag kär.
- Jag skulle vilja göra min praktik utomlands, kanske i Thailand, Fast det coolaste skulle ju vara England, men det kommer nog inte hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback