Julgodis

marriannekulor med vit choklad (var inte helt lätta att rulla)
Laktristryfflar, (är fler under pappret)
Har idag gjort lite julgodis, men kunde inte fota det på något snyggt sätt, då det var extremt kladdigt!! Farmor och farfar har även varit här och fikat idag, och fick den roligaste kommentaren om mitt extremt stökiga rum av farmor: Det var rikigt roligt att se att du inte alltid har det så fint Evelina... HAHA! Kanske borde ha det stökigt lite oftare..
Nu ska jag snart duscha, Blir big förfest hos Malmen ikväll med ett gäng folk jag inte träffat förut, sen är det fest i focus ikväll. Hoppas ni har en bra lördag gott folk! Vi hörs imorgon, då ska jag slå in lite julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback