Julklappsfudge

Till min farfar och morfar! Kan visa det här på bloggen efterssom jag anar att dem inte läser min blogg! Jag gillar kreativa julklappar, att ge bort något man gjort själv känns lite roligare! Beror ju självklart på vad det är och vem det är till!
Idag har jag haft redovisning om Turkiet i skolan, gick bra faktiskt. Var på dåligt humör hela eftermiddagen och jag hatar det. Det går liksom inte att styra. Men jaja. Imorgon får vi 50 gäster till Restaurangen i skolan. Vi ska servera tre rätters och jag hoppas verkligen att det går bra! Jag tycker det är kul och vill absolut inte göra bort mig! Nu skulle det sitta fint med lite jullov...

Kommentarer
» Farfar

Är du säker på detta Evelina? Dem ser himmelska ut vilket fall.

2011-12-19 20:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback