Kolapaj

Nu kan jag också säga att jag har jullov! Började med en timma i skolan. Det var sång och sånt i aulan, sedan blev det fika i restaurangen och vår klassföreståndare sjöng helga natt på franska, det var ju med en upplevelse!, gick sedan en runda i stan med Elin, sen åkte jag hem, åt lite. Sen somnade jag i min säng och sov fram till halv fem. Var helt förvirrad och trodde jag hade försovit mig! Nu är jag pigg! har gjort en kolapaj (ser ni min hand i pajen på andra bilden? hehe) Snart kommer mina tjejer hit och vi ska ha julmys tillsammans. Slå in julklppar, byta julklappar ha filmmaraton, fika och vara vakna hela natten! Får fira in mitt jullov med de allra bästa vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback