översvämning

Alla pratar om att det är så skönt att detta är den sista riktiga skolveckan och att plugget minskar. Vet inte om jag känner så, vi har redovisningar och inlämningar in i det sista, till och med serveringar för massa folk. Men det får ju gå ändå! Imorgon är det Luciatåg i skolan och efter det ska vi servera frukost till personalen på skolan. Nu har jag skrivit halva min historia inlämning och samtidigt har jag tittat på julkalendern. Den är lite mysig faktiskt. Imorgon hoppas jag att jag ska hinna gå i stan och hitta de sista julklapparna innan gympan med trupp 2. Vi har avslutning inför julen imorgon. Förövrigt är det vatten över vägarna i Borås, kom nästan försent till skolan idag pga. det. Nej! nu ska jag tända lite ljus och ha det bra! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback