sunsnowsunsnow

Just nu känner jag för att chilla omkring på stranden, leva livet och skratta ihjäl mig! Sommaren är faktiskt den bästa årstiden enligt mig även fast vintern är fin på sitt sätt. Fast livet är jättebra just nu! Händer jättemycket kul och helgerna är fullspäckade. Mycket fint att se fram emot och mycket hopp! Söndagar är egentligen rätt så onödiga, jag ligger bara och degar, kan likagärna plugga lite! Imorgon bär det av till min första praktikdag, är sjukt nervös, som jag alltid är. Kommer ofta på mig själv att jag sitter och spänner mig och är nervös för småsaker, men det är väl så det är! Nu ska jag ta tag i livet och göra nåt vettigt. Chao guapas.

Kommentarer
» Gretaaa

Saknar sååååå! Tänk midsommar alltså, fyfan va bra vi ska ha! :*

2012-02-06 12:37:06
URL: http://gretaklarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback