aj..

Snäll vän jag har som gör tummen upp, när jag är depp!
Hej på er! Japp jag hade rätt igår om att jag inte skulle hinna blogga.. Istället tillbringade kvällen på akuten med en svullen fot. De anade att det var en spricka, men var bara en rejäl stukning (bara) jobbigt som fasen och hoppa runt på kryckor. Men iallafall så hände det när jag gjorde en frivolt på trampetten, landade helt konstigt och foten freds helt utåt! Har aldrig haft så ont.. Not a good feeling. Fast det finns nog ändå värre. Hur som helst är jag väldigt trött på skador nu. Allt går emot mig! Ska försöka ha en hyffsat bra dag, och om jag inte faller ihop blir det fika med fina tjejer efter skolan! Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback