Bakning under 2011

Många
bloggar gör årssummé och grejer, det tänkte jag också göra, men med min bakning under året! Take a look.
JANUARI
Jag gjorde min allra första pannacotta till halv åtta hos mig med mina vänner. Bakade skorpor på polkagrisarna som hängt i granen. Blev kär i oreokakor som jag gjorde blomformade.
FEBRUARI
I februari blev det inte mycket bakning, men gjorde tre chokladtårtor med extremt fula blommor på...
MARS
I mars var det inte heller mycket.. Men kärleksmuffins blev det!
APRIL
Jag sydde mig en kockmössa! Bakade tigerkaka, snurror och marabou cookies, Rätt färglös månad!
MAJ
Jag gjorde en paj på farfars blåbär, mina första brownies och min första cheescake!
JUNI
Mamma fyllde år och jag gjorde en choklad-jordgubbstårta. Kristoffer tog studenten och hans tårta blev en studentmössa. Sedan blev det lite annat småbak och slutligen min 16 års tårta!
JULI
Under juli månad var jag inte hemma så mycket, men det blev lite muffins och jag gjorde mina första wienerbröd!
AUGUSTI
I augusti blev det en hallonpaj, strärnmuffins, cookies på allt och inget, och slutligen en vaniljkaka.
SEPTEMBER
I September bakade jag som aldrig förr! haha det var kladdkaka, kolakaka, alla dennis tårtor och en princesstårta som pappa beställde!
OKTOBER
I oktober blev det nästan bara muffins ser jag...
NOVEMBER
Det  var farsdag och pappa fick en tårta! Jag gjorde lite pepparkakscheescake och cupcakes. Även misslyckade maränger...
DECEMBER
Under december gjorde jag endel beställningstårtor! Blev också en del julgodis och annat!
Detta var förövrigt mitt längsta inlägg ever! och det blev endel bakverk! Hoppas ni orkar titta på allt! Puss.

Kommentarer
» Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen! Vinsten är en valfri earcuff! Var gärna med :D

http://smnmode.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-earcuff.html#comment

2012-01-12 16:03:11
URL: http://smnmode.blogg.se/
» Pernilla

Hej :) jag sökte recept på Google och kom in på fin blogg haha :) massa goda saker du gör ser de ut som ;p du kan möjligtvis inte dela med dig av nötprinsses recept :)? Antingen här elle till min blogg eller skicka till min mail, :) kram

Svar: Hej! Vad roligt att du hittat hit! :) Självklart ska jag försöka leta upp det reeptet, det kommer upp på bloggen någon gång under veckan :) Kram.
Evelina Oscarsson

2013-06-09 21:21:40
URL: http://nattstad.se/mammatuttis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback