Förändringar

Jag är en tjej som älskar förändringar. Att leva som man alltid gjort är så fruktansvärt tråkigt. Att man förändras som person tycker jag inte man ska se negativt, man blir äldre, mognare och får uppleva helt nya saker. Året som var, 2011 har jag gjort så sjukt mycket bra, roliga, spännande och läskiga saker. En av dem sakerna är att jag börjat gymnasiet. Lämnat den lilla byn jag alltid gått i skolan i. Vågade ta steget att börja på en stor skola i en rätt stor stad, där jag faktiskt inte kände en enda. Det är något jag verkligen är glad över, att åka buss 1,5 timme om dagen är så värt det! Det är en helt annan frihet och man lär sig så mycket på vägen! Det har också gett mig nya fina vänner! sjukt glad! En annan förändring är att jag inte träffar mina närmaste vänner varje dag i skolan längre, vilket också har sina positiva sidor. Vi har sjukt mycket att prata om när vi träffas, vilket blir ofta! detta har fått mig att inse hur mycket jag älskar dem och hur glad jag blir av att se dem! Mitt intresse för att baka har ökat nåt enormt och jag känner att jag har en bra framtid! Självklart har det också hänt en massa negativa saker, men faktiskt är det mest bra och spännande saker. Jobbiga saker kan ibland vara bra, även om det känns som ett helvete. Kände att jag ville skriva om nåt annat än vad jag gjort idag! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback